| | Αρχική | Κηρύγματα | π. Αθ. Γιουσμάς | Αγ. Θεράποντος | Συντροφιά Εφήβων | 2007 | Χριστούγεννα: Από την πλήξη στην έκπληξη | | Ιερός Ναός Αγίου Θεράποντα, 21 Δεκεμβρίου 2007 | Συμμαχώντας με τον Παντοδύναμο Κύριο | | Ιερός Ναός Αγίου Θεράποντα, 2 Δεκεμβρίου 2007 | Ο πνευματικός μου και οι σχέσεις σας με τον πνευματικό σας | | Ιερός Ναός Αγίας Θωμαΐδας, 18 Νοεμβρίου 2007 | Η γνώμη μου για τις καταλήψεις σας | | Ιερός Ναός Αγίου Θεράποντα, 4 Νοεμβρίου 2007 | Στην εφηβεία υφαίνω το αύριο | | Ιερός Ναός Αγίου Θεράποντα, 21 Οκτωβρίου 2007 |
| | Πρόσφατα κηρύγματα | > Μνήμη σήμερα πάντων των Αγίων.  | > Δόξα τω Θεώ νυν και αεί. (στην εορτή του Αγίου Πνεύματος, στο Ιερό Ησυχαστήριο Αγίας Τριάδος Λυθροδόντας στην Κύπρο)
 | > Μνημόνευση των νεκρών. (στον εσπερινό του Ψυχοσάββατου πριν την Πεντηκοστή)
 | > Δυο-τρεις σκέψεις στα παιδιά που θα διαγωνισθούν (Παράκληση για τους μαθητές).
 | > Αρκεί να Τον αγαπάμε. (Στην Ιερά Μονή Υψηλού, στον εσπερινό της εορτής του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου)
 | > Η Θεία Χάρη (Πραξ. θ΄ 32-42). (Θεία Λειτουργία Κυριακής)
 | > Παράπονα και γκρίνια. (Πραξ. στ΄ 1-7) (Θεία Λειτουργία Κυριακής)
 | > Ακολούθησαν τον Ιησού, αλλά λύγισαν...  | > Θεέ, ανάστα. (Μεγάλο Σάββατο)
 | > Οι θυσίες και η Θυσία. (Μεγάλη Παρασκευή)
 | | Δείτε όλα τα κηρύγματα | | | |
|
|